Monday, September 26, 2016

PENGENALAN UBER

Assalamualaikum,
Sekadar perkongsian, pengalaman menggunakan perkhidmatan UBER.

Sebelum tu nak tanya sikit..Ada tak kawan kawan2 kat sini pernah guna servis UBER ni?



APA ITU UBER ?
UBER adalah Satu aplikasi berasaskan untuk mendapatkan perkhidmatan pemandu peribadi atau pun menjadi pemandu peribadi.UBER app boleh di download dari google playstore secara percuma.

Untuk penunggang, UBER menawarkan perkhidmatan yang mudah, murah dan selamat sebagai perkhidmatan teksi. Anda boleh menyewa seorang pemandu peribadi untuk menjemput anda dan membawa anda ke destinasi anda dengan paip butang pada telefon anda - dan mereka akan berada di sana dalam beberapa minit. Bukan sahaja ia satu perkhidmatan kereta atas permintaan, tetapi anda boleh melihat dengan jelas di mana pemandu adalah apabila mereka datang untuk menjemput anda.

Disamping itu, UBER juga menawarkan peluang untuk orang ramai yang berminat untuk menambah pendapatan dengan menjadi pemandu UBER.

Bagi pemandu, Uber menyediakan gaji yang luar biasa dan membolehkan anda untuk menjadi bos anda sendiri & mengambil jam anda sendiri. Anda boleh mengambil tambang setiap kali anda ingin (supaya anda boleh bekerja mengikut kesesuaian masa anda dan masa kerja flexible,anda tentukan sendiri )

No comments:

Post a Comment